Wat zeggen klanten?

The voice
De visie van Pauline op presenteren, daar geloof ik in
Roel Lenoir, 3PM
Voor een presentatie op Velo-city, het grootste en belangrijkste mondiale fietscongres van Europa, besloot ik begeleiding te zoeken

De presentatie die ik daar ging geven was voor mij één van de belangrijkste tot nu toe. Een buitenkans. Daar wilde ik het beste uit halen.
Lees meer
De visie van Pauline op presenteren, daar geloof ik in
Het resultaat overtrof mijn stoutste verwachtingen
Marc-Jan Kraaijenzank, Programma-/ Interim manager I-Interim Rijk (BZK)
Voor mijn tweedaagse training Veranderkunde zocht ik iemand die mijn PowerPointpresentatie mooier kon maken. Ik vond mijn slides er te ouderwets en er niet professioneel genoeg meer uitzien. Een groot deel bestond uit tekst en ik wilde ze beeldender maken.
Lees meer
Het resultaat overtrof mijn stoutste verwachtingen
In korte tijd leerde ik hoe je een verhaal vertelt met impact
Marjon Donkers, Zelfstandig adviseur preventie ingrijpende jeugdervaringen en inhoudelijk projectleider bij SGF/ Gezonde Generatie
 

Onlangs werd ik gevraagd om een TEDtalk-achtig verhaal te geven over een onderwerp waar ik me al 20 jaar mee bezighoud: ingrijpende jeugdervaringen en de impact op gezondheid. In de wereld waarin ik werk is dit voor velen nog onontgonnen terrein.
Lees meer
In korte tijd leerde ik hoe je een verhaal vertelt met impact
De methode die Pauline je leert, werkt. Je zit altijd goed. Dat is briljant.
Linda Smallegange, Gemeente Den Haag
Ik heb het idee dat de meeste PowerPointpresentaties worden aangevlogen als een ordening van gedachten van de presentator die dan voorgelezen worden. En de presentatie wordt een monoloog. Je vraagt na afloop de slides op als hand-out. Net als vroeger bij een hoorcollege.
Lees meer
De methode die Pauline je leert, werkt. Je zit altijd goed. Dat is briljant.
De training voerde terug naar het scherp krijgen van de kern van mijn diensten
Martine Teirlinck, Productmanager bij SURF
Ik geef regelmatig presentaties en dat gaat me prima af. Maar ik merk dat er voor bepaalde doelgroepen meer nodig is. Aan een strategische groep bijvoorbeeld kan ik niet volstaan met vertellen wat onze dienst inhoudt en wat ze ervan mogen verwachten.
Lees meer
De training voerde terug naar het scherp krijgen van de kern van mijn diensten