Wat zeggen klanten?

The voice
De training voerde terug naar het scherp krijgen van de kern van mijn diensten
Martine Teirlinck, Productmanager bij SURF
Ik geef regelmatig presentaties en dat gaat me prima af. Maar ik merk dat er voor bepaalde doelgroepen meer nodig is. Aan een strategische groep bijvoorbeeld kan ik niet volstaan met vertellen wat onze dienst inhoudt en wat ze ervan mogen verwachten.
Lees meer
De training voerde terug naar het scherp krijgen van de kern van mijn diensten
Een vaste aanpak om interactieve online trainingen te ontwerpen
Margo van der Vaart, Adviseur bij de overheid
Kan ik een praktische online training maken die boeiend is. Hoe kan ik mijn training zo maken dat ik niet alleen aan het zenden ben maar er juist interactie is, omdat ik denk dat dit deelnemers meer gaat brengen. Met die vragen zocht ik naar een presentatietraining.
Lees meer
Een vaste aanpak om interactieve online trainingen te ontwerpen
Het is niet 'oh ik doe even een PowerPoint'
Marcel Ott, Global Security Advisor at Global Security Heineken (Proseco)
Hoe krijg ik online een goede interactie met mijn publiek? En hoe krijg ik relatief droge materie helder aan anderen gecommuniceerd? Dat waren de vragen waarmee ik op zoek ging naar een presentatietraining.
Lees meer
Het is niet 'oh ik doe even een PowerPoint'
Een onomkeerbare andere manier van denken over presentaties en informatieoverdracht
Petra Klein, Interim beleidsmedewerker & projectleider MDA++ Zorg- en Veiligheidshuis Haaglanden
Ik zocht een training waarin ik kon leren goede en boeiende presentaties te maken, die in de online “thuiswerk-corona-times” als verfrissend zouden worden ervaren. Door de tekst op de website van Pauline die ik via googlen op “online presentaties geven” had gevonden, werd ik getriggerd.
Lees meer
Een onomkeerbare andere manier van denken over presentaties en informatieoverdracht
Een waardevolle combinatie van theorie en praktijk
Sandra de Jong, Storybranding - merkstrategie & copywriting voor ondernemers met idealen
Als merkstrateeg help ik organisaties en ondernemers om focus te houden in het verhaal dat ze aan de wereld vertellen

Dat vertaal ik meestal met hen in een website, in blogs of in bijvoorbeeld interactie op LinkedIn.
Lees meer
Een waardevolle combinatie van theorie en praktijk