Waarom je publiek luistert
Je houdt regelmatig presentaties. En het gaat best aardig.
Maar dat vind je niet voldoende. Je wilt gewoon écht goed spreken. Geen kiss en goodbye, maar gezien en gehoord worden.
![Rond met vrolijke blouse](/assets/Homepage/Rond-met-vrolijke-blouse__ScaleWidthWzUwMF0.jpg)
Hoe start jij je presentatie?
De eerste bladzijden van een boek of eerste minuten van een film beginnen nooit met het voorstellen van de hoofdpersonen of het bespreken van de agenda.
Ze beginnen spectaculair.
Vul hieronder je emailadres in en download mijn gratis e-book.
![cover pakkend starten](/assets/Homepage/cover-pakkend-starten__ScaleWidthWzUwMF0.png)
Wat vinden klanten?
Met geeltjes aan de slag, no way
Tobias van den Briel, 3pm — the sustainable mobility companyLees meerIk heb veel aan de training gehad, met name een nieuwe manier van denken. Het resultaat is een unieke presentatie waarmee ik het podium op kan.
Studiemateriaal voor deelnemers
Karin Hornstra, Online Bedrijfskundig AdviseurLees meerHét boek over presenteren dat ik meegeef aan mijn deelnemers.
Een heldere kernboodschap en een haarscherp doel van mijn presentatie
Ernst Janssen Groesbeek, Studio 9to3 AnimationVoor een jaarlijks congres over animatie, computer graphics en visual effects, werd ik gevraagd om samen met mijn collega een presentatie te houden. We hadden ieder 15 minuten spreektijd. Ik ben een geoefende spreker en heb onder andere colleges gegeven.Lees meer
Als een PowerPoint met veel tekst of bullets het niet is, wat dan wel?
Celine Jansen, Plan C EventsAls project- en eventmanager organiseer ik (digitale en live) corporate eventsLees meer
Ik doe dat rechtstreeks voor opdrachtgevers als ook voor evenementenbureaus, bijvoorbeeld aan Philips, de Rijksoverheid, MKB of bol. com. Bij webinars zijn visuele presentaties nog belangrijker dan online.
Een waardevolle combinatie van theorie en praktijk
Sandra de Jong, Storybranding - merkstrategie & copywriting voor ondernemers met idealenAls merkstrateeg help ik organisaties en ondernemers om focus te houden in het verhaal dat ze aan de wereld vertellenLees meer
Dat vertaal ik meestal met hen in een website, in blogs of in bijvoorbeeld interactie op LinkedIn.