Waarom je publiek luistert
Je houdt regelmatig presentaties. En het gaat best aardig.
Maar dat vind je niet voldoende. Je wilt gewoon écht goed spreken. Geen kiss en goodbye, maar gezien en gehoord worden.
Hoe start jij je presentatie?
De eerste bladzijden van een boek of eerste minuten van een film beginnen nooit met het voorstellen van de hoofdpersonen of het bespreken van de agenda.
Ze beginnen spectaculair.
Vul hieronder je emailadres in en download mijn gratis e-book.
Wat vinden klanten?
Als een PowerPoint met veel tekst of bullets het niet is, wat dan wel?
Celine Jansen, Plan C EventsAls project- en eventmanager organiseer ik (digitale en live) corporate eventsLees meer
Ik doe dat rechtstreeks voor opdrachtgevers als ook voor evenementenbureaus, bijvoorbeeld aan Philips, de Rijksoverheid, MKB of bol. com. Bij webinars zijn visuele presentaties nog belangrijker dan online.
Een presentatie én een nieuwe werkwijze
Chico de Miranda, Senior Consultant De Rolf GroepLees meerWe wilden van een tekstuele manier van presenteren naar een aansprekend verhaal dat onze klanten informeert maar vooral helpt om de juiste producten te kiezen.
I have a whole new way of presenting
Christina Fiscella, SIU Investigator Large Property Loss at USAAAlthough I've been speaking professionally for many years, presenting in TED-style was totally new to me. What I liked about the training, was the whole process of creating building the talk.Lees meer
Plezier in het maken en geven van een presentatie
Saskia Elberse, QualityTrain'Een goed idee is er om te delen' is een verrassend boek. Verrassend door de voorkant, de lay-out, de heldere inhoud, de verwijzing naar video's en de vele tips die je van de schrijfster zo maar cadeau krijgt.Lees meer
Binnen no time zaten alle sprekers op de trein naar de uiteindelijke bestemming
Alexander Kammoun - Marketing Team Lead bij Friss, FRISSHet maximale uit een presentatie halenLees meer
In 2016 zijn we gestart met ons jaarlijkse event FRAUDTalks. Een event gebaseerd op het concept van TED. Wij vinden dat veel congressen in de verzekeringsbranche het publiek tekort doen. Wij wilden een event organiseren waar het draait om de inhoud.