Waarom je publiek luistert
Je houdt regelmatig presentaties. En het gaat best aardig.
Maar dat vind je niet voldoende. Je wilt gewoon écht goed spreken. Geen kiss en goodbye, maar gezien en gehoord worden.
Hoe start jij je presentatie?
De eerste bladzijden van een boek of eerste minuten van een film beginnen nooit met het voorstellen van de hoofdpersonen of het bespreken van de agenda.
Ze beginnen spectaculair.
Vul hieronder je emailadres in en download mijn gratis e-book.
Wat vinden klanten?
De impact van beelden is groter dan ik me ooit had gerealiseerd
Manon Bongers, Bongers & PartnersLees meerAls trainer zocht ik naar meer mogelijkheden om te variëren in de presentaties die ik geef tijdens mijn opleidingen, trainingen en masterclasses. Door de training heeft mijn verhaal meer focus en is het voor mijn toehoorders nog gemakkelijker te volgen.
Time flies when you're having fun
Team Financiën, H&S GroupLees meerNaast het presenteren van feitelijke informatie, verbinden we die nu meer met emotie om de aandacht van het publiek beter vast te houden. In onze Powerpointslides maken we de 'brand' van ons bedrijf zichtbaar, zonder dat op elke pagina ons logo staat.
Een vaste aanpak om interactieve online trainingen te ontwerpen
Margo van der Vaart, Adviseur bij de overheidKan ik een praktische online training maken die boeiend is. Hoe kan ik mijn training zo maken dat ik niet alleen aan het zenden ben maar er juist interactie is, omdat ik denk dat dit deelnemers meer gaat brengen. Met die vragen zocht ik naar een presentatietraining.Lees meer
Een heldere kernboodschap en een haarscherp doel van mijn presentatie
Ernst Janssen Groesbeek, Studio 9to3 AnimationVoor een jaarlijks congres over animatie, computer graphics en visual effects, werd ik gevraagd om samen met mijn collega een presentatie te houden. We hadden ieder 15 minuten spreektijd. Ik ben een geoefende spreker en heb onder andere colleges gegeven.Lees meer
Een presentatie én een nieuwe werkwijze
Chico de Miranda, Senior Consultant De Rolf GroepLees meerWe wilden van een tekstuele manier van presenteren naar een aansprekend verhaal dat onze klanten informeert maar vooral helpt om de juiste producten te kiezen.