Waarom je publiek luistert
Je houdt regelmatig presentaties. En het gaat best aardig.
Maar dat vind je niet voldoende. Je wilt gewoon écht goed spreken. Geen kiss en goodbye, maar gezien en gehoord worden.
Hoe start jij je presentatie?
De eerste bladzijden van een boek of eerste minuten van een film beginnen nooit met het voorstellen van de hoofdpersonen of het bespreken van de agenda.
Ze beginnen spectaculair.
Vul hieronder je emailadres in en download mijn gratis e-book.
Wat vinden klanten?
In korte tijd leerde ik hoe je een verhaal vertelt met impact
Marjon Donkers, Zelfstandig adviseur preventie ingrijpende jeugdervaringen en inhoudelijk projectleider bij SGF/ Gezonde GeneratieLees meer
Onlangs werd ik gevraagd om een TEDtalk-achtig verhaal te geven over een onderwerp waar ik me al 20 jaar mee bezighoud: ingrijpende jeugdervaringen en de impact op gezondheid. In de wereld waarin ik werk is dit voor velen nog onontgonnen terrein.
Een onomkeerbare andere manier van denken over presentaties en informatieoverdracht
Petra Klein, Interim beleidsmedewerker & projectleider MDA++ Zorg- en Veiligheidshuis HaaglandenIk zocht een training waarin ik kon leren goede en boeiende presentaties te maken, die in de online “thuiswerk-corona-times” als verfrissend zouden worden ervaren. Door de tekst op de website van Pauline die ik via googlen op “online presentaties geven” had gevonden, werd ik getriggerd.Lees meer
Plezier in het maken en geven van een presentatie
Saskia Elberse, QualityTrain'Een goed idee is er om te delen' is een verrassend boek. Verrassend door de voorkant, de lay-out, de heldere inhoud, de verwijzing naar video's en de vele tips die je van de schrijfster zo maar cadeau krijgt.Lees meer
Een waardevolle combinatie van theorie en praktijk
Sandra de Jong, Storybranding - merkstrategie & copywriting voor ondernemers met idealenAls merkstrateeg help ik organisaties en ondernemers om focus te houden in het verhaal dat ze aan de wereld vertellenLees meer
Dat vertaal ik meestal met hen in een website, in blogs of in bijvoorbeeld interactie op LinkedIn.
De workshop zet je op een ander spoor
Leo Bink, BINK ICT B.V.Lees meerIk krijg direct de aandacht en merkt dat ik die ook beter vasthoud. Met zo'n ander begin verander je de toonzetting en de sfeer.