Waarom je publiek luistert
Je houdt regelmatig presentaties. En het gaat best aardig.
Maar dat vind je niet voldoende. Je wilt gewoon écht goed spreken. Geen kiss en goodbye, maar gezien en gehoord worden.
Hoe start jij je presentatie?
De eerste bladzijden van een boek of eerste minuten van een film beginnen nooit met het voorstellen van de hoofdpersonen of het bespreken van de agenda.
Ze beginnen spectaculair.
Vul hieronder je emailadres in en download mijn gratis e-book.
Wat vinden klanten?
Veranderen van eigen gedrag zonder dat het een trucje wordt
Famke de Wilde, Lage Land AdviesDe workshop was inspirerend en heeft nieuwe inzichten en kennis gegeven om publiek tijdens een presentatie op een andere manier te bereiken. Het verwoorden van de kernboodschap maakt de insteek bij een presentatie wezenlijk anders. Het begint bij de voorbereiding en de introductie.Lees meer
De workshop zet je op een ander spoor
Leo Bink, BINK ICT B.V.Lees meerIk krijg direct de aandacht en merkt dat ik die ook beter vasthoud. Met zo'n ander begin verander je de toonzetting en de sfeer.
We gingen met een totaal andere presentatie de deur uit dan we binnenkwamen
Janneke Arntzen, Gemeente Leeuwarden - afdeling statistiek & onderzoekLees meerDe opzet en structuur zoals Pauline die aanbiedt, gaat veel verder dan begin, midden, einde en dwingt je om echt diep na te denken over wat je eigenlijk wilt zeggen.
Studiemateriaal voor deelnemers
Karin Hornstra, Online Bedrijfskundig AdviseurLees meerHét boek over presenteren dat ik meegeef aan mijn deelnemers.
Time flies when you're having fun
Team Financiën, H&S GroupLees meerNaast het presenteren van feitelijke informatie, verbinden we die nu meer met emotie om de aandacht van het publiek beter vast te houden. In onze Powerpointslides maken we de 'brand' van ons bedrijf zichtbaar, zonder dat op elke pagina ons logo staat.