Waarom je publiek luistert
Je houdt regelmatig presentaties. En het gaat best aardig.
Maar dat vind je niet voldoende. Je wilt gewoon écht goed spreken. Geen kiss en goodbye, maar gezien en gehoord worden.
Hoe start jij je presentatie?
De eerste bladzijden van een boek of eerste minuten van een film beginnen nooit met het voorstellen van de hoofdpersonen of het bespreken van de agenda.
Ze beginnen spectaculair.
Vul hieronder je emailadres in en download mijn gratis e-book.
Wat vinden klanten?
Time flies when you're having fun
Team Financiën, H&S GroupLees meerNaast het presenteren van feitelijke informatie, verbinden we die nu meer met emotie om de aandacht van het publiek beter vast te houden. In onze Powerpointslides maken we de 'brand' van ons bedrijf zichtbaar, zonder dat op elke pagina ons logo staat.
Binnen no time zaten alle sprekers op de trein naar de uiteindelijke bestemming
Alexander Kammoun - Marketing Team Lead bij Friss, FRISSHet maximale uit een presentatie halenLees meer
In 2016 zijn we gestart met ons jaarlijkse event FRAUDTalks. Een event gebaseerd op het concept van TED. Wij vinden dat veel congressen in de verzekeringsbranche het publiek tekort doen. Wij wilden een event organiseren waar het draait om de inhoud.
Een presentatie én een nieuwe werkwijze
Chico de Miranda, Senior Consultant De Rolf GroepLees meerWe wilden van een tekstuele manier van presenteren naar een aansprekend verhaal dat onze klanten informeert maar vooral helpt om de juiste producten te kiezen.
Een waardevolle combinatie van theorie en praktijk
Sandra de Jong, Storybranding - merkstrategie & copywriting voor ondernemers met idealenAls merkstrateeg help ik organisaties en ondernemers om focus te houden in het verhaal dat ze aan de wereld vertellenLees meer
Dat vertaal ik meestal met hen in een website, in blogs of in bijvoorbeeld interactie op LinkedIn.
Bewuster gebruik gemaakt van het 'on stage zijn'
Nico Declercq, Commissaris van Politie BelgiëDe training voor mijn FRAUDtalk was zeer nuttig en waardevol voor mij. Pauline keek met andere ogen naar mijn presentatie en merkte zaken op waar ik zelf nooit op zou letten. Ik wil vaak teveel vertellen, maar werd steeds weer teruggebracht tot de kern.Lees meer