Waarom je publiek luistert
Je bent directeur, ervaren adviseur of ondernemer en je houdt regelmatig presentaties. Het gaat best aardig. Maar dat vind je niet voldoende. Je wilt gewoon écht goed spreken. Geen kiss en goodbye, maar gezien en gehoord worden.
Hoe start jij je presentatie?
De eerste bladzijden van een boek of eerste minuten van een film beginnen nooit met het voorstellen van de hoofdpersonen of het bespreken van de agenda.
Ze beginnen spectaculair.
Vul hieronder je emailadres in en download mijn gratis e-book.

Wat vinden klanten?
Een vaste aanpak om interactieve online trainingen te ontwerpen
Margo van der Vaart, Adviseur bij de overheidKan ik een praktische online training maken die boeiend is. Hoe kan ik mijn training zo maken dat ik niet alleen aan het zenden ben maar er juist interactie is, omdat ik denk dat dit deelnemers meer gaat brengen. Met die vragen zocht ik naar een presentatietraining.Lees meer
Ik neem neemt dit mee in de rest van mijn carrière
Koen Boin, Financieel beleidsmedewerker bij ministerie van VWSVan de training verwachtte ik dat het vooral zou gaan over hoe je presenteert.Lees meer
We zitten nu met onze presentatie allemaal op één lijn
Inge Piso, Hoofd Strategie en Beleid bij de Raad voor RechtsbijstandBinnen de Raad voor Rechtsbijstand had een groepje de Presentatie Strategie training al gevolgd. Ik hoefde dus niet op zoek, maar kreeg je zo in mijn schoot geworpen. Het was hoort zegt het voort. Het mooie aan de aanpak van Pauline is dat je een totaalpakket krijgt.Lees meer
Een waardevolle combinatie van theorie en praktijk
Sandra de Jong, Storybranding - merkstrategie & copywriting voor ondernemers met idealenAls merkstrateeg help ik organisaties en ondernemers om focus te houden in het verhaal dat ze aan de wereld vertellenLees meer
Dat vertaal ik meestal met hen in een website, in blogs of in bijvoorbeeld interactie op LinkedIn.
Binnen no time zaten alle sprekers op de trein naar de uiteindelijke bestemming
Alexander Kammoun - Marketing Team Lead bij Friss, FRISSHet maximale uit een presentatie halenLees meer
In 2016 zijn we gestart met ons jaarlijkse event FRAUDTalks. Een event gebaseerd op het concept van TED. Wij vinden dat veel congressen in de verzekeringsbranche het publiek tekort doen. Wij wilden een event organiseren waar het draait om de inhoud.