Waarom je publiek luistert
Je bent directeur, ervaren adviseur of ondernemer en je houdt regelmatig presentaties. Het gaat best aardig. Maar dat vind je niet voldoende. Je wilt gewoon écht goed spreken. Geen kiss en goodbye, maar gezien en gehoord worden.
Hoe start jij je presentatie?
De eerste bladzijden van een boek of eerste minuten van een film beginnen nooit met het voorstellen van de hoofdpersonen of het bespreken van de agenda.
Ze beginnen spectaculair.
Vul hieronder je emailadres in en download mijn gratis e-book.

Wat vinden klanten?
Het resultaat overtrof mijn stoutste verwachtingen
Marc-Jan Kraaijenzank, Programma-/ Interim manager I-Interim Rijk (BZK)Voor mijn tweedaagse training Veranderkunde zocht ik iemand die mijn PowerPointpresentatie mooier kon maken. Ik vond mijn slides er te ouderwets en er niet professioneel genoeg meer uitzien. Een groot deel bestond uit tekst en ik wilde ze beeldender maken.Lees meer
Meedenken over inhoud en vorm
Mirjam Luimstra, Auditdienst RijkDoor Pauline komt talent tot bloeiLees meer
We hebben het afgelopen jaar samengewerkt in het vormgeven van de onboarding-trainingen voor nieuwe medewerkers bij de Auditdienst Rijk en de week van de projectleider.
Resultaat: 2 films en 3 online workshops die er professioneel uitzien en waar we allemaal super trots op zijn
Marijn Wilbrink, Rijksacademie voor Overheidsfinanciën en bedrijfsvoering (Ministerie van Financiën)Pauline draait haar hand er niet voor om: het coachen en begeleiden van keynote sprekers, het vormgeven van (online) presentaties, het bewaken van de rode draad en planning en het monteren van video opnames en animaties.Lees meer
Ik ben me veel meer bewust hoe mijn boodschap overkomt
C.B. Crijnen, Financieel economisch beleidsmedewerker bij ministerie van Sociale Zaken en WerkgelegenheidAls docent voor de Rijksacademie voor Financiën volgde ik met een aantal andere docenten de Presentatie Strategie training. Vooraf was mijn verwachting dat het interactief zou zijn. En dat het wat van mij zou vragen. Dat ik aan het denken werd gezet.Lees meer
Een waardevolle combinatie van theorie en praktijk
Sandra de Jong, Storybranding - merkstrategie & copywriting voor ondernemers met idealenAls merkstrateeg help ik organisaties en ondernemers om focus te houden in het verhaal dat ze aan de wereld vertellenLees meer
Dat vertaal ik meestal met hen in een website, in blogs of in bijvoorbeeld interactie op LinkedIn.