Waarom je publiek luistert

Je bent inhoudelijk professional en werkt als directeur, MT-lid, afdelingsleider of je bent ondernemer. Je hebt een belangrijk verhaal te vertellen en houdt regelmatig presentaties. Het gaat best aardig. Maar dat vind je niet voldoende. Je wilt gewoon écht goed spreken. Geen kiss en goodbye, maar gezien en gehoord worden. 

home avatar

Hoe start jij je presentatie?

De eerste bladzijden van een boek of eerste minuten van een film beginnen nooit met het voorstellen van de hoofdpersonen of het bespreken van de agenda.

Ze beginnen spectaculair.

Vul hieronder je emailadres in en download mijn gratis e-book.

mock cover 10 manieren

Vertel het verhaal

Wat vinden klanten?

Bekijk hier alle reacties

We gingen met een totaal andere presentatie de deur uit dan we binnenkwamen
Janneke Arntzen, Gemeente Leeuwarden - afdeling statistiek & onderzoek

De opzet en structuur zoals Pauline die aanbiedt, gaat veel verder dan begin, midden, einde en dwingt je om echt diep na te denken over wat je eigenlijk wilt zeggen.

Lees meer
Het resultaat overtrof mijn stoutste verwachtingen
Marc-Jan Kraaijenzank, Programma-/ Interim manager I-Interim Rijk (BZK)
Voor mijn tweedaagse training Veranderkunde zocht ik iemand die mijn PowerPointpresentatie mooier kon maken. Ik vond mijn slides er te ouderwets en er niet professioneel genoeg meer uitzien. Een groot deel bestond uit tekst en ik wilde ze beeldender maken.
Lees meer
Een heldere kernboodschap en een haarscherp doel van mijn presentatie
Ernst Janssen Groesbeek, Studio 9to3 Animation
Voor een jaarlijks congres over animatie, computer graphics en visual effects, werd ik gevraagd om samen met mijn collega een presentatie te houden. We hadden ieder 15 minuten spreektijd. Ik ben een geoefende spreker en heb onder andere colleges gegeven.
Lees meer
Met geeltjes aan de slag, no way
Tobias van den Briel, 3pm — the sustainable mobility company

Ik heb veel aan de training gehad, met name een nieuwe manier van denken. Het resultaat is een unieke presentatie waarmee ik het podium op kan.

Lees meer
Een waardevolle combinatie van theorie en praktijk
Sandra de Jong, Storybranding - merkstrategie & copywriting voor ondernemers met idealen
Als merkstrateeg help ik organisaties en ondernemers om focus te houden in het verhaal dat ze aan de wereld vertellen

Dat vertaal ik meestal met hen in een website, in blogs of in bijvoorbeeld interactie op LinkedIn.
Lees meer