Waarom je publiek luistert
Je bent inhoudelijk professional en werkt als directeur, MT-lid, afdelingsleider of je bent ondernemer. Je hebt een belangrijk verhaal te vertellen en houdt regelmatig presentaties. Het gaat best aardig. Maar dat vind je niet voldoende. Je wilt gewoon écht goed spreken. Geen kiss en goodbye, maar gezien en gehoord worden.

Hoe start jij je presentatie?
De eerste bladzijden van een boek of eerste minuten van een film beginnen nooit met het voorstellen van de hoofdpersonen of het bespreken van de agenda.
Ze beginnen spectaculair.
Vul hieronder je emailadres in en download mijn gratis e-book.

Wat vinden klanten?
De impact van beelden is groter dan ik me ooit had gerealiseerd
Manon Bongers, Bongers & PartnersLees meerAls trainer zocht ik naar meer mogelijkheden om te variëren in de presentaties die ik geef tijdens mijn opleidingen, trainingen en masterclasses. Door de training heeft mijn verhaal meer focus en is het voor mijn toehoorders nog gemakkelijker te volgen.
Meedenken over inhoud en vorm
Mirjam Luimstra, Auditdienst RijkDoor Pauline komt talent tot bloeiLees meer
We hebben het afgelopen jaar samengewerkt in het vormgeven van de onboarding-trainingen voor nieuwe medewerkers bij de Auditdienst Rijk en de week van de projectleider.
In plaats van bullets en tekst een pakkende visualisering
Imro Simmelink, Dienst Uitvoering Subsidies aan InstellingenPauline heeft mij - en mijn collega - op een heel constructieve en prettige wijze geholpen bij het voorbereiden en uitvoeren van een online workshop. Zij hamert op een duidelijke kernboodschap ('wat wil je eigenlijk precies overbrengen') en stimuleert middelen en handelingen om die boodschap te doen beklijven.Lees meer
De visie van Pauline op presenteren, daar geloof ik in
Roel Lenoir, 3PMVoor een presentatie op Velo-city, het grootste en belangrijkste mondiale fietscongres van Europa, besloot ik begeleiding te zoekenLees meer
De presentatie die ik daar ging geven was voor mij één van de belangrijkste tot nu toe. Een buitenkans. Daar wilde ik het beste uit halen.
We hebben onze strategie expliciet gemaakt
Conchita Kleijweg - Directeur, International Statistical InstituteInternational Statistical Institute had een brand story voor een nieuw concept nodig. We waren op zoek naar iemand die ons kon begeleiden bij het maken van de presentatie.Lees meer