Waarom je publiek luistert

Je bent directeur, ervaren adviseur of ondernemer en je houdt regelmatig presentaties. Het gaat best aardig. Maar dat vind je niet voldoende. Je wilt gewoon écht goed spreken. Geen kiss en goodbye, maar gezien en gehoord worden. 

home avatar

Hoe start jij je presentatie?

De eerste bladzijden van een boek of eerste minuten van een film beginnen nooit met het voorstellen van de hoofdpersonen of het bespreken van de agenda.

Ze beginnen spectaculair.

Vul hieronder je emailadres in en download mijn gratis e-book.

mock cover 10 manieren

Vertel het verhaal

Wat vinden klanten?

Bekijk hier alle reacties

Een heldere kernboodschap en een haarscherp doel van mijn presentatie
Ernst Janssen Groesbeek, Studio 9to3 Animation
Voor een jaarlijks congres over animatie, computer graphics en visual effects, werd ik gevraagd om samen met mijn collega een presentatie te houden. We hadden ieder 15 minuten spreektijd. Ik ben een geoefende spreker en heb onder andere colleges gegeven.
Lees meer
Een presentatie én een nieuwe werkwijze
Chico de Miranda, Senior Consultant De Rolf Groep

We wilden van een tekstuele manier van presenteren naar een aansprekend verhaal dat onze klanten informeert maar vooral helpt om de juiste producten te kiezen.

Lees meer
De workshop zet je op een ander spoor
Leo Bink, BINK ICT B.V.

Ik krijg direct de aandacht en merkt dat ik die ook beter vasthoud. Met zo'n ander begin verander je de toonzetting en de sfeer.

Lees meer
Een vaste aanpak om interactieve online trainingen te ontwerpen
Margo van der Vaart, Adviseur bij de overheid
Kan ik een praktische online training maken die boeiend is. Hoe kan ik mijn training zo maken dat ik niet alleen aan het zenden ben maar er juist interactie is, omdat ik denk dat dit deelnemers meer gaat brengen. Met die vragen zocht ik naar een presentatietraining.
Lees meer
Veranderen van eigen gedrag zonder dat het een trucje wordt
Famke de Wilde, Lage Land Advies
De workshop was inspirerend en heeft nieuwe inzichten en kennis gegeven om publiek tijdens een presentatie op een andere manier te bereiken. Het verwoorden van de kernboodschap maakt de insteek bij een presentatie wezenlijk anders. Het begint bij de voorbereiding en de introductie.
Lees meer